3 raons per entrenar amb peses

Jul 05, 2019

Deixa un missatge

Ajudeu a perdre greix
En aixecar pes, el teixit muscular és més actiu que el metabolisme dels greixos. A mesura que augmenta els músculs, també augmenta el metabolisme, de manera que consumeix més calories en un dia. L'entrenament regular de la força i l'exercici aeròbic són igualment importants per a la pèrdua de pes i la forma física. .

 

Reduir el risc de ferida
L’avantatge de l’entrenament de força és que augmenta no només els músculs i els ossos, sinó també altres parts del cos. Quan faig aixecament de peses, també reforçeu el teixit connectiu, els lligaments i els tendons que mantenen el cos en moviment. Enfortir el teixit connectiu us ajudarà a continuar treballant al màxim i protegir el cos de les lesions.

 

Dormiu millor.

Les persones que fan exercici de forma regular, especialment les que realment es pressionen, tenen la millor qualitat de son. En un petit estudi sobre homes de més edat el 2012, els investigadors van trobar que l’entrenament de resistència va reduir el nombre de participants que es despertaven a la nit en comparació amb aquelles persones que no exercien.


Enviar la consulta